COVID-19

Information til alle vores kunder
På baggrund af den eskalerede situation omkring COVID-19 i Danmark, sender vi hermed alle vores kunder en status på, hvad det betyder i forhold til din samhandel med HIN.
Vi har på nuværende tidspunkt ingen medarbejdere med COVID-19 eller medarbejdere, der er i karantæne. Men set i lyset af Statsministerens pressemøde i går, har ledelsen i HIN A/S i dag sat en række foranstaltninger i gang, for at vi som virksomhed kan tage et samfundsmæssigt ansvar for ikke at sprede COVID-19 yderligere.

Vi kan fortsat levere varer
Overordnet betyder det, at vi fortsat vil kunne betjene vores kunder og sende de vare afsted, der bliver bestilt. På vores lager tog vi allerede i forrige uge nogle forbehold, så chauffører, der enten afleverer eller henter varer ikke må komme forbi vores sikkerhedsafmærkning. Det betyder, at de ikke er i nærkontakt med vores lagermedarbejdere eller andre medarbejder i HIN. Derudover har vi selvfølgelig fulgt Sundhedsstyrelsens generelle anbefalinger for kontakt, hygiejne etc.


Leverandørsituationen dags dato
Indtil videre oplever vi ikke problemer i vores forsyningskæde. Vi holder løbende øje med situationen og kontakter direkte kunder, hvis situationen udvikler sig og det påvirker en leverance. Der vil selvfølgelig også fortsat være mulighed for at bestille varer på hin.dk, og alle webordrer bliver manuelt behandlet, så vi sikrer os, at du får besked, hvis der skulle være forsinkelser.


Medarbejder arbejder hjemme og vi vil fortsat kunne servicere kunderne
Vi gør lige nu klar til, at alle medarbejdere der har mulighed for det, arbejder hjemme fra i morgen og de næste 14 dage. Vi vil derfor fortsat være tilgængelige for vores kunder for rådgivning og bestilling af varer. Hvis du er i tvivl om nogle af jeres leverancer, så kontakt vores kundeservice, der sidder klar til at hjælpe.